jaha

Nu har Lava fått en plats på ett dagis, vi vet inte vilket vi ska välja..det är skitsvårt. Hon har fått en plats på skaparglädjen...det är ett vanligt dagis som verkar bra och allt. Sen finns det en möjlighet att hon får komma in på ett utedagis oxå...violen heter det. jag är lite tveksam för det, innan var jag helt inne på det men n u när jag hatr tänkt efter så är jag lite mer tveksam. Dom sover tydligen ute och äter ute och allt. Man vill ju att hon ska ha det där mysiga oxå när dom sitter tillsammans och läser saga och så. Men jag ska som sagt inte döma ut nåt på förhand utan vi ska åka dit och kolla och prata med personal och så...sen kan vi bestämma oss.

Igår var vi hemma hos Viktors päron och kollade på fotbollen (HIF och MFF) det var riktigt kul. Man gör inte sånt så ofta...jag är ju inte så jätte intresserad heller för fotboll men ibland är det roligt att titta. Mattias och dom två Andersarna kom oxå...och så lilla Lava. Hon var sååå trött när vi kom hem...det märktes för hon sov till 8.45 idag hehe. Så vi fick sovmorgon hela familjen...sköönt!!

Nu har jag legat i ett bad ett tag och läst i en inredningstidning...trodde att jag skulle få lite inspiration men ack så fel jag hade. Det är svårt nu när det på riktigt...men är ju så petig ,ed allt man ska ha. Jaja vi får väl se hur det blir...vi ska ju gärna kunna spara ihop lite pengar oxå så vi KAN handla nåt hehe.

ha en god kväll på er....go natt säger jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0