god morgon!!!

hej allesammans, har ni sovit gott inatt. Jag sov väl lite sisådär...var uppe ex antal gånger och skulle gå på toa...men det har jag blivit rätt van vid det här laget.
Lava vaknade vid 7 idag men hon låg så fint och lekte i sängen så jag behövde inte gå upp förrän 7.45 =0)

Idag ska vi ha lite folk här hemma...det blir grillning om vädret tillåter det. Pojkarna ska på race nu när det är vallåkra, så jag och fia ocg kanske anna stannar kvar här hemma sen.
Ja så det blir väl att åka till affären och inhandla maten för ikväll....hm!! undrar vad vi ska hitta på för nåt.

Tobias var här igår och hälsade på. Vi åt lite god mat och sen åkte vi iväg till bauhaus och shoppade lite hehe. Sen tog vi en cykeltur i regnet och handlade lite godis för kvällen. Väldigt trevligt att ha han här på besök, hoppas det blir många fler gånger.

Viktor ligger dr uppe och sover fortfarande,. Jag frågade han om han skulle gå upp när jag gjorde det...men oväntat nog sa han nej...han ville dra sig ett tag till. Vi får väl se hur länge han tänker dra sig idag hehe. Blir han för långvarig så släpper jag lös Lava på honom hihi.

Nu ska jag upp och såga lite på ovanvåningen...det kanske väcker honom hehe.
hej så länge!!

PS. snart kommer lite foto oxå. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0