inget nytt!!!

Inga värkar eller vattenavgång än.
Är trött som ett helt ålderdomshem idag, Lava ville inte riktigt sova inatt. Vi flyttade ju upp på ovanvåningen och det var väl lite läskigt tyckte hon. Det slutade med att hon fick lägga sig mellan oss i sängen klockan 3 på natten. Då orkade jag inte gå upp fler gången och hämta nappar på golvet.
Idag hämtar Ann-britt och Jocke henne och tar henne till borås...snyft!! det kommer bli tomt här hemma utan henne...men men hon behöver komma iväg. Så nu har jag spenderat en timme med bara massa pussar och kramar hihi.

Jag ska till barnmorskan nu klockan 14 så vi får väl se vad hon säger...hon kankse trycker så hon sätter igång mig..vem vet!!
Jag tigger skjuts hem av viktor idag....tänkte gå och titta lite i affärere medan jag väntar på att han ska sluta...ska faktiskt bli trevligt. Gå lite för sig själv och filosofera.

Sen när vi kommer hem så äter vi sen är detjobba jobba jobba på ovanvåningen. Passa på nu när man inte har nån liten skit att jaga hehe.
Nä nu ska jag mata Lava så hon får i sig lite mat innan Farmor och Farfar kommer hit.
ha en bra dag...kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0