besök!

Mamma har varit här idag...hon åkte för ett litet tag sen. Vi pratade lite och hon lekte med Lava. Jag bjöd pp lite lunch och sen var det dags för Lava att sova middag.
Mamma ringde och försökte fjäska till sig en tidigare operation..men icke icke. Hon får tyvärr vänta till i mitten av januari...synd om henne, hon har verkligen jätteont.

Jag ska ta och ringa en samtal till Folksam idag. Jocke var så snäll och berättade för mig att man tydligen måste ringa och säga till dom att man vill ha mammapengarna till sin pension. Det är lite komplicerat men man måste iallafall ringa dom annars får man inte dom här pengarna in till sitt pensionskonto. Det är ändå rätt mycket pengar för mig om snart har gått hemma i typ 2 år.
Så jag ska ringa dom nu och se vad dom har att säga.
Nova sitter och leker med Lavas docka så jag får passa på medan hon är lugn och fin hehe.

Pappa är på väg till Thailand nu...sååå avundsjuk. Han kommer hem på julafton så jag tror inte att vi hinner ses innan kalle hehe. Nu när jag var där så fick han min julklapp, hoppas han tyckte om den.

Nu när viktor kommer hem så ska jag bege mig direkt till maxi. Ska handla hem lite nu så jag slipper det sen. Julen närmar sig med stormsteg jue.
Imorgon är det idolfinal...vi ska ha lite folk här hemma som är intresserade av detta fenomen hehe. God mat och trevligt sällskap...kan bara bli bra hihi.

Japp japp men ni får ha en bra dag....det ska jag försöka ha.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0