god kväller!!

Har haft en underbar dag idag hemma hos Sandra och Lova. Det var nog en månad sen vi sågs sist...ajabaja inte dra på det så länge. Vi pratade och tittade på flickorna som lekte så fint. Jag kom hem till henne redan kl 7.30 hehe men hon var vaken. Det var riktigt skönt att komma hemmifrån ett tag. Man blir så hemma blind annars.

När jag hade hämtat viktor på jobb så åkte vi hem direkt...han hade en dejt med Emil och Stefan. Jag åkte iväg direkt nästan till Maxi...handlade hem det sista...hoppas jag iallafall. Det är alltid nåt som man saknar när dagen är slut.

Imorgon ska vi umgås med Farmor lite...barnen har saknat henne. Vi ska hämta bord och stolar till julafton...lite tallrikar får vi nog oxå låna.
Nu ska jag äta nåt sen är det bingen för mig.

Romina: Jag hade jättegärna lagt ut lite bilder..OM vår jäkla laddare hade velat dyka upp. Hittar inte laddaren till kameran så jag kan tyvärr inte ta några bilder. Ska eventuellt till väla imorgon och se om jag hittar en ny laddare.

God Jul till er alla...och glöm ej..kör försiktigt!! (släck alla ljus)

hej svejs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0