hej allesammans!!

hej hej!
lava sitter  mitt knä och myser lite. hon ska snart äta lite middag och sen är det nappy time.
Hon har blivit lite kinkig med maten nu på sistonde..hoppas att det bara är en fas hon går igenom. Hon är j inte direkt den största bebisen som har fötts, hon behöver så mycket mat hon kan få i sig.
Idag är det jobb för mig, jag börjar kl 14 till 21 ungefär....rätt lagom. Mindre kul med detta vädret..det skulle visst bli underkylt regn idag...inte så kul att köra i.
Vi var och handlade igår, jag blir fortfarande förvånad över hur dyrt mat är. Vi hadelade inte så väldans mycket tyckte jag och ändå kom vi upp i 1500 kr. För oss som har en matbudget på 3000 kr så är det rätt mycket. Jaja vi får se ur länge vi klarar oss på denna maten.
Nästa måndag ska vi på ultraljud...ojojoj det ska bli så spännande...hoppas verkligen att vi kan få se vilket kön barnet har.
Bodel och uffe ska passa lava då hehe...ska bli kul att se hur det går nu när hon har börjat gå. Det blir till att plocka undan allt som är i räckvid. Lava går mer nu än hon kryper....iallafall här hemma. det märks att hon känner sig säkrare här, hon reser sig hela tiden...men sen när vi var hemma hos sandra och lova så blev hon genast lite mer osäker.
Jag och Sandra och Lova och Lava var iväg och badade igår. Det var jättekul, lava dök flera gånger utan att bli ledsen eller nåt. Vi anslutade med bubbelpoolen och sen åkte jag och lava och hämtade viktor. Innan vi åkte och badade så bjöd sandra på lunch...tack tack!!

Nu ska jag laga lite mat innan jag ska bege mig till jobb...det blir kyckling curry idag...mums!!















kör försiktigt allihopa..ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: jossan

wow så duktig hon är! Way to go Lava ;)

2010-02-25 @ 20:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0