kan inte sova!

jag är inte trött...aaarrgg!!! vet inte vad jag ska göra...jag kommer vara svintrött imorgon det vet jag...men jag vill inte gå in och lägga mig och sen ligga och titta i taket.

här är lite bilder från idag iallafall:





lava och gizmo sitter och väntar på att vi ska bli klara, vi ska åka till farmor och farfar!!! visst är hon söt i sin mössa! här sitter hon fint på tvättkorgarna, vi har kommit på att det är lättare att klä på henne när hon sitter där hehe.







jag och lava var och hälsade på hos snadra och lova idag. Lava fick inte gå ut i hallen och dra i deras spegel och då ställde jag mig i vägen för henne...och så här ser hon ut när hon får ett utbrott hehe:





när hon hade lugnat sig så lekte vi lite och sen så tog sandra fram en jättefin sak. En baddräkt till lava =0) jättefin var den och den kanske hon kan ha på sig imorgon. så här fin var hon i den:





sen var ju vi som sagt hemma hos ann-britt och jocke och här är lite bilder från det =0)













god natt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0