mår illa igen!

Usch! inget kul alls, jag hade gärna sjukat mig idag och bara gått och lagt mig igen. Men när man vet att det är graviditeten som spökar så kan man inte med gott samvete göra så....tyvärr!! fan ibland skulle man inte haft ett samvete.

jag har efter en pratstund med sandra igår bestämt mig för att alltid gå upp med lava när hon vaknar. Det är bara ett ofog att försöka få henne att somna om bara för att vi ska få sova längre. Igår så somnade hon om efter att hon hade ätit välling och sov då till 9.30, men sen så blev det ju fel rsten av dagen. När hon sen skulle sova middag så var hon jättepigg och somnade inte förrän klockan var 4.30 ungefär. Nä det är bättre att få in lite mer rutiner på morgonen oxå. Det är ju bara jobbigt första två veckorna men sen så har man vant sig och då är man pigg när man vaknar.

Jag och viktor var på bio igår, ann.britt och jocke passade lava den stunden. Vi valde att kolla på "wolfman". Den varrätt så bra, kanske ingen biofilm men den var definitivt bra. Det var mysigt att bara göra nåt jag och viktor. Vi mumsade på popcorn och drack varsin stor cola....det skulle jag inte gjort för sen på kvällen var det omöjligt att sova. Det känns som att jag bara har legat och vänt mig i sängen hela natten. det var kanske därför jag var så pigg imorse när lava vaknade, jag somnade ju aldrig hehe.

Jaha då blir det jobb i helgen....hoppas på en lugn helg. På söndag ska jag köra 219 hela jäkla dagen..så himla tråkigt. jag kommer dö av uttråkighet.
Men å nadra sidan så har jag ju semester nästa vecka. Hehe jag har planerat så mycket att jag inte vet vad jag ska göra. Alltså jag har inte bestämt nåt direkt men det känns som att jag ska göra hur mycket som helst. En sak jag vill göra aär att åka iväg och bada med lava, hon har äntligen blivit av med förkylningen nu. Ho är faktiskt inte sååå grinig nu längre. Vad händer annars idag...nä inget jag ska bara jobba. börjar 12.40 till 21.34.

Ja men ni får väl ha en bra dag allihopa...kör försiktigt och var rädd om er///kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0