nu är det jobb igen!

ja om 1 timme ungefär börjar jag jobba. men innan dess tänkte jag blogga lite. Har suttit och sorterat bilder på lava nu. Jag har lagt alla bilder på henne i åldersfack. Så nu är jag inne på 10-11 månaders facket. Undrar hur måånga bilder vi kommer ta på nästa lille skit hehe. Dom säger att nästa bebis kommer hamna lite i skymundan, jag ska försöka att inte låta det hända.
Jaha idag jobbar jag till 18.46..inte så farligt...kommer hem till lavas läggning iallafall. Inatt var väl inte så jättekul, hon ville inte sova alls. Hon bara grät och grät!!! jobbigt att se sin bebis så ledsen men ingenting vi gjorde hjälpte...jo när jag bar henne då somnade hon i ett nafs men sen så fort jag lade henne ner så vaknade hon...jäkla förkylning.

Hoppas att hon sover bättre inatt. men nu ska jag göra vid mig inför jobb...å jag hoppas att jag har fått min jacka nu. *håller tummarna*

ha en bra dag och kör försiktigt!











Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj va Lava börjar likna dig nu...innan va det mest Victor hon va lik...hihi, hoppas allt e bra med dig o "lillan/en" i magen...o hoppas lava snart blir frisk. Milo mår oxå lite dåligt...fler tänder e på väg så det e därför...kramkram

2010-02-09 @ 08:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0