sovmorgon!

ojoj det var skönt! lava vaknade vid 6.30 undefär i morse så jag jag gick upp och gjorde välling till henne. sen fick hon den i sängen. Jag låg och väntade på att hon skulle göra en liten antydan på att hon ville gå upp men nej då!!! hon somnade om så gott och det gjorde jag med. Vi vakande när klockan var 9.30 =0) bra fast nu mår jag lite illa efterson jag inte år frulle i tid. Viktor åt upp  den sista mackan så nu vet jag inte vad jag ska äta till frulle.
Får väl bli cornflakes.

Viktor ska iväg nu och jobba lite, och jag och lava får roa oss själva. Sen ska vi hälsa på Jocke ju..han fyller år idag så det vaknas kakor hehe. Vi får se när vi sticker dit, vet ju inte när viktor kommer hem igen.
Om snadra kommer hem i någonlunda tid så kanske vi går bort till henne på en fika.

Jaha nu så får jag ta lill fisen..viktor ska gå nu.
ha en bra dag idag///kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0