tack för igår!

tack allihopa för en jättetrevlig kväll igår.
Vi åkte till Max dop först och hade en underhållande stund i kyrkan, sen festade vi loss på smörgåstårtan. Det var kul att träffa Gunilla och alla andra...kändes som att halva busskåren var där hehe.

här är lite bilder:



















det var som sagt kul! idag ska vi nog träffa om igen och titta på melodifestivalen, vi missade ju den igår. Fast det vill säga om viktor kommer upp ur sängen nån gång...klockan är nu 11.28 och han ligger fortfarande i sängen!!
Mitt krav för att han skulle gå ut igår, vilket han gjorde var att han skulle gå upp när lava vaknade..haha vilket skämt!! det blev inte mycket med det, jag har varit inne och väckt honom tre gånger men han bara somnar om. Min moster kommer och hälsar på nu klockan 1 så han får minsann masa sig upp ur sängen nu..ord och inga visor!!!

här kommer lite bilder från Ann-britts 50 års fest som blev väldigt lyckad hehe:



























































ja det var några bilder..jag har några fler men orkar lägga upp alla hehe. Nu ska jag gå och väcka viktor så han kommer upp nångång....ha en underbar dag...solen skiner så dagen kan knappast bli bättre.

kramkram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0