=0)

Tack själv Hanna och Petter det var jättekul att träffa er oxå. Nästa gång har ni kanske en liten bebis med er *ler*
Jättefin lägenhet ni hade, tillräckligt stor och allt. Lille vovven var ju helt underbar, viktor blev lite kär faktiskt hehe.

Jo tack maggan vi kom hem alldeles säkert. Det var en skön biltur hem, lava sov hela tiden. Men vi var jättetrötta när vi kom hem. Borta bra men hemma bäst.

just  nu så laga jag en god lasagne...fick en beställning på det hehe.
Jag har varit ledig idag...det har varit jätteskönt. Har lite sovmorgon imorgon så jag får sova ut då oxå. Viktor tog lava imorse...så skönt var det att snusa vidare. Viktor var väl inte lika road hehe...men men sånt är livet som föräldrarledig.

Nu ska jag kolla till maten...börjar bli hungrig nu.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0