badanka!!









Å va kul det är att bada. Lava mös med mamma i ett varmt och gott bad idag. Efter en lång biltur så var det behövligt *ler* Vi har varit uppe i borås nu i helgen...mycket trevligt var det att få träffa alla. tyvärr så glömde jag kameran hemma så inga bilder finnes.
Vi sov över hos Lisa och Stefan, gud vad jag vill flytta till hus nu. Dom har jaft sitt hus i två eller tre år nu och det var så kul att få prata lite "hus" prat med dom. Men det går nog rätt fort nu fram till vi ska flytta in...mycket som händer jue.
Jag mådde rätt så illa i morse men tyvärr så var mina tablette här hemma...aja baja!!! så på vägen hem så blev det ett akut stopp på McDonald´s så jag inte skulle spy i bilen...minde roande.

Nu ska jag leka med dottern min....mys hela kvällen!!
Jag har förrsten satt in foto i vårt nya fotoalbum...jättefint blev det =0)

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0