inte lika bra inatt!!

nä det gick väl inte lika bra inatt, jag fick tyvärr in stor spya på bussen. Som tur var så skulle jag bara köra en tur till hbg sen slutade jag där. Det värsta ycker jag är att det var inte ungdomar som höll på och var mest jobbiga igårnatt det var vuxna människor. dom var allmänt stökiga medan ungdomarna satt tyst och fint...hehe snacka om ombytta roller. kvällen igår var väldigt dryg...det kändes som den aldrig tog slut. Sara var snäll nog och höll mig sällskap en bra bit på vägen....hon somnade nog gott sen när hon kom hem hehe.

Viktor är och hämtar kewin nu...han skulle visst vara här idag...leka lite och så sen åka hem på kvällen. Fia kommer oxå nu snart, hon skulle hålla mig sällskap ett tag sen ska hon iväg med christian.
Gud vad jag är trött idag...fattar inte hur jag ska kunna jobba ikväll. Jag lade mig ner igår två timmar innan jag skulle jobba för att vila lite. Inte bra, jag var skityr i hela huvudet och mådde skitilla när jag vaknade. Så himla trist när man mår så.

Imorgon har jag semester...så jä-la skönt!! tänkte precis skriva...långa sovmornar haha nä inte precis. Men lava är så snäll så, idag vaknade hon vid 9 tiden...fattar inte hur hon kan sova så länge...speciellt eftersom hon lägger sig klockan 8 om kvällarna.
Vi har hittat en bäddsoffa som vi vill köpa till huset. Den heter Solsta dagbädd...jättefin!! men jag vill nog provligga den först så jag vet att den är någorlunda skön...den kostar ändå 6270 kr så då vill man ha lite valuta för pengarna.

här kommer lite bilder som jag tog på lava igår:





så här fint leker lava och turbo om dagarna =0)







lava ville spela pappas xbox hehe



så här sur blev hon när jag tog bort det haha, hon pep och sträkte sig så slång hon kunde för att få tag i den hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0