lite bilder!

















Idag har jag en lätt dag, jag jobbar bara till 20.00...skönt!! sen är det helg. Vi ska åka och hälsa på Sofia, Max och christian idag efter jag har slutat jobba. Ska bli så kul att se det lilla livet (max alltså). Nu ska lava alldesles starx äta lite sen är det att sova middag för hennes del. Vi har börjar göra så att hon får hålla sig vaken till hon ska äta middag sen får hon sova tills hon vaknar och sen så blir det inte fler tupplurer förrän det är kväll. Hon verkar inte ha några problem med att hålla sig vaken så det verkar ju fungera. Det är mycket lättare att lägga henne på kvällen sen oxå...hon är ju helt slut då.

Nu ska jag ta mig en liten tupplur så jag orkar med ikväll *ler*.
Imorgon bär det iväg till borås och ullared hehe..ingen sovmorgon här inte.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0