var tar tiden vägen?

Alltså sen jag började jobba så ve jag inte var tiden har tagit vägen. Jag har inte varit i närheten av datorn på 6 dagar...helt sjukt!
Just nu sitter jag och tittar på 2 1/2 men med älsklingen. Lava har somnat efter en timmes grinande...det blir nog bättre snart hehe. Jag hade min första lediga dag idag...skönt!! det märks att man inte har jobbat på över ett år...jag är helt slut när jag kommer hem. Men det är rätt skönt att ha börjat jobba igen...kan vara för att jag vet att jag bara ska jobba i typ 5 månader till *ler*.

Vi var hos fia igår och träffade Max för första gången...såå söt är han..och så liten. Har Lava verkligen varit så liten..fattar ingenting! Fia verkade må relativt bra, och christian lyste av stolthet =0) Ska bli så kul att få träffa dem lite mer sen när dom har kommit hem och blivit lite mer hemmastadda.



där ligger det lilla underverket...lille Max!!!

Jaha då har man börjar köra buss igen. Det har nästan inte kännts som jag har varit borta alls. Passagerarna är lika trevliga som vanligt och mina kollergor detsamma.
Imorgon jobbar jag till 24...kul kul!!! fina tider jag har fått va!! jaja det är bara att le och se glad ut.

här kommer lite bilder från nyår =0) vi var hemma hos Ann-britt och Jocke...mycket trevligt var det:


'














ja det var roligt!!! Lava sov som en stock genom hela spektaklet!!! första nyåret avklarat.

Jag och Lava var och hälsade på lova och sandra idag, här kommer lite bilder på det =0) Hon var så snäll och bjöd mig och viktor på middag...tack snälla sandra.









ska försöka hinna blogga lite mer..ha det så bra så länge...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0