besök idag!

tyvärr så var jag inte smart nog att ha kameran framme. Det var iallafall Romina, Veronika, Eva, Simon och Johannes som kom och hälsa på. Det var kul att alla var här...hinner ju inte träffas så ofta så man får ta vara på när man ses. När dom skulle åka så åkte jag och Lava iväg och skulle hämta Viktor o Mörarp. Vi åkte sen till Bauhaus och kollade på golv och lite annat, men tyvärr så kom vi inte fram till nåt. Där var många olika golv att välja emellan men vi vet fortfarande inte riktigt vad vi vill ha. Jag känner att jag gärna vill ha valt och bestämmt vad vi ska ha nu till vi flyttar in, det är ju faktiskt bara tre månader kvar till vi flyttar in. Men jag antar att jag får ha tålamod...det ska ju bli rätt oxå när vi väljer.







Denna fina klänningen fick Lava av Ami och Mattias nu när hon fyllde år. Den passar henne jättebra och är verkligen jättefin. Nu springer hon runder i den och visar upp sig hehe.
Jag håller på att laga Lasagne så jag får väl kolla till den nu. Hehe vet ni vad jag fick inatt när jag kom hem klockan 12....mat haha Viktor hade visst lyssnat på en viss person och skulle laga mat till mig...tack så mycket Ann-britt *ler*

kramkram

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Det var så lite, hoppas bara det händer fler gånger. kram

2010-03-30 @ 20:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0