host host!!

gud i himmelen vad ont jag har i halsen, jag har inte kunnat sova nåt alls inatt eller ska jag säga sen jag kom hem från jobb. Så dt blir en roli natt detta.
Jag låg och led varje gång jag svalde lite (har verkligen riktigt ont i halsen) så jag tog mig i kragen och körde iväg till doktorn klockan 9 imorse...var ju inte lönt att försöka sova.
Men det var som jag trodde, när jag väl fick komma in så fick jag vänta ett bra tag innan "doktorn" kom, hon tittade lite imin hals och sen sa hon att jag BARA var lite röd i halsen. Var det allt tänkte jag då, och japp det var det...ingen odling eller nåt. Så jag får snällt iväg och jobba inatt oxå, villl egentligen inte eftersom jag inte har fått nån sömn överhuvudtaget idag....men behöver pengarna. Hoppas bara att det blir bättre med halsen snart. Jag kommer antagligen att vara helt död när jag kommer hem imorgonbitti (kl 4) så jag måste verkligen kunna sova då.

Lava har varit en liten solstråle idag, hennes hosta har blviit mycket bättre sen vi slutade med hostmedicinen....ska det vara så???
Nu leker hon själv med sina leksaken...så fin är hon.
Jag ska ta två sprut med nässprayen och sen ska jag äta nåt mer innan jag beger mig iväg till jobb.
idag åt vi fisk med sönderkokta potatis...mums!

snart är denna helgen över och då kan man vara människa igen...tills dess....bye bye!!!

PS. lovar syster, inga fler bilder...som du sa 95% av människorna i sverige är ju idioter hehe DS.

Kommentarer
Postat av: Romina

Hehe, jag är bara rädd om min lilla Lava ju. Har sökt och läst jätte mycket om det och de finns människor som tar bilder på barn när dom e helt vanliga och säljer vidare det. Alltså barn med kläder på. Men de e värre när barnen är nakna ju..de säljer de bättre. Finns såna äckel.Man kan tyvärr inte tänka att alla är som oss "normala". Sånt här händer allt för ofta.Inge bra de...även om de är jätte söta:)<3

2010-03-15 @ 20:11:52
URL: http://romina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0