mår illa!!

usch!! jag mår jätte illa just nu, jag som trodde att det hade gått över nu.
Ann-Britt var precis här och hälsade på lite, hon ville ha en liten lava dos..nu när hon mår bättre så var det kanske lite roligare att se henne.
Jag var och hämtade vårt skrot till bil, det var ju och fick sina bromsbelägg bytta men dom ppå verkstaden tyckte att vi kunde punga ut med lite mer pengar så dom sa att bromsskivorna var kassa...helt värdelöst!!
Nu börjar snart DH...å vad jag längtar!!! det bästa på hela veckan.

ha en bra kväll...god natt!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Bella!

Trist att du mår illa men snart får du ju din lilla tös i famnen...va trist med er bil, ni måste väl kunna klaga där nin köpte den, har det inte varit en massa fel. Usch sånt e så trist...hoppas du får en bra dag, kanske kan ses snart? kRam

2010-03-10 @ 09:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0