stackars lille max

Mina tankar är hos dig, det gör ont i mig att du ska behöva lida så.

Slutjobbat för dagen och nu försöker jag titta på varmpires diaries.....vilket var svårare än jag trodde. Sodan (tv6play) laggar hela hela tiden så det är nästan omöjligt att titta på det. Nu är det så att jag måste se detta avsittet....missade ju det igår. Skitspännande och bra program är det verkligen.

Jag körde tv rundor ut till klippan idag...första gånen för mig. snacka om att jag blev förvånad när jag kom till jobb och såg att jag skulle köra till klippan, men det gick rätt så bra....jag missade bara en hållplats på hela tiden hehe.
Det ska bli riktigt skönt att vara ledig denna helgen, tyvärr så får jag ingen sovmorgon. Imorgon ska jag upp tidigt och tvätta...sen ska jag direkt från tvätten till fia och hälsa på, hon är på sjukhuset just nu så jag vill vara lite trevligt sällskap för henne. Sen vet jag inte riktigt vad som häånder till kvällen. Lava ska vara hemma hos Farmor och Farfar och mysa...så henne ser vi inte förrän på söndag.

Nä nu ska jag försöka se lite mer på mitt lilla program. se hur länge jag står ut. Ha en underbar kväll allesammans

///kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0