dags för lite blogg!!

jag har inte varit inne och bloggat på ett tag, har inte tänkt på det helt enkelt. Ber om ursäkt alla mina trogna läsare hehe.

Jag skulle göra glukostest idag, gick väl inget vidare. jag kom dit men det visade sig att jag skulle vara på ett annat ställe. Dom hade skickat mig till fel barnmorskamottagning...så jag fick beställa en ny tid. Men det gör inget egentligen för nu får jag följa med till BVC. Hoppas verkligen att Lava har gott upp i vikt nu...annars dör jag.

Jag fick järntabletter av Sandra nu när jag var där i lördes. Jag har ätit dom nu i tre dagar och jag kan säga så här....dom är skitäckliga men dom gör underverk. jag är mycket mycket piggare nu. Så jag får väl snällt fortsätta äta dom till bebisen är ute.
Jag går in i vecka 29 imorgon tror jag, shit va tiden går fort. Vi flyttar om mindre än 1 1/2 månad och bebisen kommer om 2 1/2 månad ungefär.

Imorgon ska vi till banken...ska bli rooligt och se vad han säger, vi får reda ut lite frågetecken angående husköpet och så. Jag tänkte att jag skulle ringa till folksam idag och fixa med våra försäkringar...vi har ju bestämt oss för att ha dom där. Sen ringe jag till plåtslagaren nu precis....måste ju få lite svar nu på vad fönsterna kommer kosta. det är ju en frdel när vi ska till banken...så vi vet om vi ska fjäska för honom eller inte hehe. Jag fick tyvärr inte tag i plåtslagaren nu men han skrev ett sms att han skulle ringa mig senare för han satt i ett möte. Så vi får nog lite svar idag.

Jag fick boka in en ny tid för glukostestet så på torsdag ska jag dit istället.Det gör iget för jag börjar inte jobba förrän 14 då =0)
Snart är jobbetiden över...bnara två veckor kvar nu och jag är rätt så mycjet ledig oxå. Jag jobbar idag till 22.00 och sen är jag ledig tis och onsdag =0) skönt!!! nu ska jag klä på Lava sen ska vi gå ut och leka lite i sandlådan.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0