ont i mitt lilla huvud!!

Denna förkylningen vill verkligen inte ge med sig...hade en äkla huvudvärk idag när jag jobbade. Nu ska jag snart gå och lägga mig och hoppas på att allt har gått över till imorgon.

Jag och Lava och viktor om han vill följa med ska ta en liten tur till lekplatsen imorgon och mysa till det me den picnic idet gröna. Lova och Sandra ska oxå komma. Det ska bli kul att hitta på nåt...det var ett tag sen vi sågs ju.

Nu skulle jag kolla in den senaste avsnittet av vampire diaries..men nej då...då funkar inte ljudet på vår dator...glapp säger viktor...men va fan...det har inte varit glapp när jag har lyssnat på musik för bara nån dag sen. jag anar att lava har varit där med sin lilla tunga ocu slabbat ner sladden...typiskt. Antar att det är det som kallas karma hehe...vi smittade ner Tina och Fredrik med våra förkylningar och nu kan jag inte titta på mitt favoritprogram...karma!!!

Nä nu ska jag snyfta mig och se om hjärnan följer med...ha det så bra inatt...kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0