sjuk fortfarande!!

Åh!! jag vet inte vad jag ska göra med Lava. Hon hostar jätte,ycket även om hon får hostmedicin och ibland så mycket så hon klöks. Jag vill gå iväg till vårdcentralen med henne men samtidigt vill jag inte dra ut henne i detta vädret nu om hon är sjuk. Jag får nog ringa till 1177 och se vad dom säger.
Hon har inte haft nån feber iallafall på ett helt dygn.

Igår så var jag på spring hill och köpte julgardiner...det var roligt. Jag hittade en klänning till mig själv som jag ska ha tilljul. Viktor fick ett skärp =0) Sen var jag på IKEA och handlade batterier och lite julpynt. Nu börjar julen närma sig och på söndag ska jag pynta så det står härliga till...om jag kan hålla mig tills dess hehe.
Det är första julen i huset och det ska verkligen bli kul. Jag ska hugga ner en egen gran iår....det ska verkligen bli en kalle anka gran =0) och fin fint julpynt ska jag oxå ha. Köket är redan väldigt juligt, känns så mysigt när man går in där. Funderar på att köpa nejlikor och apelsiner...det är verkligen en juldoft.

Nu ska jag gå upp och seom min andra lilla tjej vill vakna.
Ha en snöig dag.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0