jäsp!!

Gud i himmelen vad jag är trött, känns inte som att man har sovit så bra inatt.
Lava kom in och väckte oss tidigt imorse..innan viktors mobil hade ringt, den ringer vid 5.45 så ni kan tänka er hur tidigt hon kom.
Nu leker Lava här inne i datarummet medan jag bloggar lite. Nova ligger däruppe i vår säng och snusar fortfarande...mysigt!! tack god gud för babyvakt.

Jaha så vad händer idag då....jag vet faktiskt inte. En del av mig vill komma ut och gå lite...kanske åka och hälsa på någon....men sen har Lava en rälig hosta så jag vill inte att den blir värre...kanske bättre at hålla sig inne. Det är rätt blåsigt ute...inte det ultimata vädret att vara ute och gå i.

Igår var vi på Bio...det var jättetrevligt. Romina kom och hämtade oss här hemma sen körde vi till Ä-holm. Väl där tog vi en promenad till en italiensk resturang...jag åt en god fläskfile med bearnaisesås. Sen gick vi till bion, den var väl sådär...alltså filmen. Lite för högt ljud för mig...tror det var därför jag var jätteyr sen när filmen var slut. Eller så var det för den var 3D. Jag var yr hela vägen hem och även sen när jag hade lagt mig i sängen.
Allt hade gått bra här hemma, sara passade ju flickorna. Nova var så snäll så...hon låg bara och tittade i sängen när vi kom hem.
Sen när vi skulle gå och lägga oss så blev hon ledsen...hon har blivit det nu dom sista nätterna. Jag tror at hon har ont o magen för det kommer och går. Hon kan liksom sova gott och sen helt plötsligt så blir hon jätteledsen och man måste ta upp henne för att hon ska bli lugn. Hoppas det är något övergående.

Nu ska jag leka lite med min stora tös medan Nova sover...men först en tandborstning.

hej hej!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0