snart till dagis!!

Lava är färdig för avfärd...skönt!! hon sitter och tittar på bolibompa nu..söt.  Nova ligger i soffa och pratar för sig själv. Jag ska lämna Lava på dagis och sen ska jag och Nova ta en promnad till Sofia...vi ska titta lite på desperate housewifes. Jag har ju missat en massa avsnitt som sofia har spelat in...så nu måste jag komma ikapp så jag kan följa det som går på tv.

Igår var vi inne och fotograferade oss för HD...hoppas bilderna blev fina. Mina snälla svärföräldrar lånade ut sin bil till mig så jag skulle slippa ta buss och tåg med båda barnen. Tack för att ni finns *ler*

Jag var och hälsade på Anna och Adam innan jag skulle hämta Lava från dagis. Det var trevligt, hon bjöd på fika och gott kaffe (utan mjölk snyft).

Nu ska jag äta upp min frukost och sen beger vi oss...hoppas inte att det är allt för kallt ute.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0