ullared

Igår var jag och Lava och Nova och Ann-britt på ullared. Det var trevligt när Lava var snäll hehe. Hon var en riktigt liten djälvul emellenåt. Det är ju förståligt att hon inte ntyckte det var kul...men jag trodde faktiskt att det skulle gå. Nej intwe fler gånger med henne iallafall.

Nu ska vi snart iväg till dagis med Lava...hon ska få ha sin nya fina jacka på sig *ler* (om jag får på henne den)
Sen när jag har lämnat henne där så ska jag stressa iväg till tåget. Jag ska till veronika i påarp och sjunga lite. David och milopilo skulle visst oxå dit idag.

Sandra och Mia skulle komma i eftermiddag...å vad jag längtar. det var så längesen jag träffade Mia så det ska bli såååå trevligt.
Sen får vi se vad som händer resten av dagen.
Nu ska jag upp och bädda sängen innan vi måste sticka....god morgon på er.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0