God kväll!!

Nu sitter jag här vid datorn. Anna sover där ute i soffan...trötta ärvi båda två. Nova verkar ha åkt på nåt nu...tråkigt. Hon kräkte innan idag två gånger och nu ikväll oxå. Tror att det är förkylningen som spökar.

Idag var jag ovh Anna på VIP kväll i Höganäs. Romina jobbar ju där nu. Det var jättefina kläder....och billigt!! Så det blir nog en o annan tur ut dit i sommar.
Jag köpte inget idag men ska dit snart igen. Jag hittade ett par skitfina jeans...300 kr bara. Men vill betala räkningar o så innan man börjar shoppa loss.
Sen ska man ju till turkiet snart snart oxå...så då behöver man ju lite pengar.

Imorgon vet jag ej vad som händer...jo Fia ska bli firad...så det blir väl en sväng till Mörarp.
Nu ska jag sova jag med.....trött trött trött!!!

Om ni undrar varför jag inte skriver så ofta nu så är det pga datorn....jag gillar inte att skriva på denna datorn.
Men nån gång i framtiden så köper vi väl en annan så...håll ut tills dess hehe.

kram o god natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0