tillbaka från paradiset

Japp nu är vi hemma igen, kom hem igår. Vi åkte direkt hem till Ann-britt och Jocke och in i vår lilla Novas famn. Som jag har saknat henne.
Jag har lagt upp alla bilderna på facebook istället för här...det går snabbare så.
Nu ska jag ta tag i städningen här hemma...det ser ut som fan rent ut sagt. Sen ska jag åka en sväng till Billesholm tror jag....behöver komma ut och röra på mig...hehe det har blvit en del gott gott nu i helgen.
Jag hittade en bikini som var skitfin där..em tyvärr så satt den på nån annan så jag kunde inte köpa den hehe. Men jag letade nu när jag kom hem efter nån liknande...hittade en som var samma modell men tyvärr inte samma färger. Men vi får väl se sen om den passar.

Gud vad jobbigt det är att inte ha sin andra dator....denna har alldeles för små tangenter...går inte att skriva bra + att jag spänner hela ryggen när jag ska skriva..inte direkt skönt.

Nä nu får jag tatag i denna städningen om jag ska komma iväg nån gång. Ska förresten klippa mig idag...får se om jag kan få till nån snygg frisyr.
Wish me luck!!!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0