kalas imorgon!!

Ja imorgon fyller min älskade lilla tjej 1 år. Hon blir stor tjej nu.
Det ska bli kul att träffa alla, samlade!!
Jag har varit på öppna förskolan i billesholm idag...det var mycket trevligt. Sen så tog jag och Anna en långpromenad i det underbara vädret. Lava lekte lite vid lekplatsen och vi snackade om allt mellan himmel och jord.
Sen fick vi ta bussen till Bjuv där festivalen var i full gång (eller den sulle precis börja hehe). Så vi satte oss och åt lite medan vi väntade på att karusellerna skulle starta.
Lava var i extas när hon såg alla karusellerna och hon ville genast åka allihopa. Jag köpte ett häfte med fem biljetter men det tog slut ganska snabbt.
Snälla Nova satt fint i vagnen och tittade på storasyster när hon åkte alla karusellerna.
Lava ville ju åka några som var lite för snabba för henne....det tråkiga var att jag hade kunnat åka med henne men det var ju ingen som kunde passa Nova. Så Lava fick tyvärr bara titta på dom karusellerna.
Det är faktiskt rätt otroligt, att jag inte kunde hitta nån som jag kände tillräckligt väl för att passa Nova....i BJUV....jag menar hallå, jag har ju bott i denna hålan i hela mitt liv typ.
Men men så blev det iallafall.
Lava var helt slut när vi kom hem så det betyder väl förhoppningsvis att hon har haft roligt. Jag tog några bilder med mobilen men jag har inte lagt över dom till datorn än....gör det sen.

Nu tänkte jag gå och lägga mig...det har arit en lååång dag idag.
Fick ju åka iväg och handla typ direkt när jag hade kommit hem från festivalen...så jag är lagom trött nu.
Hoppas att morgondagen blir superbra nu....men det blir den säkert.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0