Slänger in en liten kommentar!!

Viktor är i duschen och vi ska strax kolla film så jag tänkte att jag kunde hinna med en rad eller två =0)

Igår så var jag och barnen och hälsade på i kolonin. Det bjöds på bullar coh pannkakor. Det var jätteroligt att träffa Bodel och Uffe lite sådär själv, annars är alla andra med (och inget fel i det) men ibland är det trevligt at umgås på tumanhand.
Lava och Uffe var iväg och gungade en hel del, eller ja Lava gungade och sprang iväg hela tiden och Uffe sprang efter hehe.
På vägen hem sen så somnade båda barnen, så det blev en tyst och skön promenad hem sen.

Imorgon ska vi på bröllop. Min kära kusin Frida och hennes blivande man Erik ska gifta sig. Det ska bli jättekul, ser verkligen fram emot det. Jag har ju köpt en jättefin klänning som jag ska ha, men tyvärr och har jag fortfarande inte hittat några skor. Inte för att jag har letat särskilt mycket hehe. Så nu har jag lite smått panik...undara im jag inte sticker iväg imorgon till väla och ser om jag kan hitta nåt. Snacka om framförhållning haha.

Ann-britt och Jocke har ställt upp och passar barnen imorgon....tack så jättemycket...ni är våra hjältar hehe.
Jocke var visst iväg och spelade golf idag...Ann-britt pallade inte *skrattar* men sen skulle dom visst ut. Hoppas dom är pigga och vakna imorgon när vi kommer med ligisterna.

Ja dom har börjar bli lite "busiga", nu innan dom skulle gå och lägga sig så kröp Nova fram till lava i soffan och började putta på henne, sen skrattade hon jättemycket. Lava puttade ju tillbaka och då var Nova inte sen på att putta igen...haha så roligt det såg ut.

Japp nu kallar soffan på mig. Hoppas ni får en fin helg allihopa.
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0