Novisen är sjuk!!!

Jag gick upp imorse...trött trött efter nattens bravader. Det är tredje natten irad som Lava kommer in till oss och ska sova. Bara det att hon bökar och stökar så det blir hlt omöjligt för oss eller mig att sova.
När jag hade varit uppe ett tag så hörde jag att Nova var vaken. Jag gick upp till henne och då kände jag att hon var rätt varm. Jag tog tempen och då hade hn 38.9. Så det blev till att ringa jobb och vabba.
Vi får se om det blir Viktor eller jag som är hemma imorgon. Jag kommer ju att vara ledug nu från ons till söndag =0) riktigt skönt ska det bli.
Det ska bli en massa julpyssel men oxå en del besök.
På onsdag ska vi åka och hälsa på Ulla och Lasse i Klippan.
Sen på kvällen så ska jag till Lava o Novas dagis och göra julgodis.
På lördag så kommer Pappa och Suzanne och alla syskonen förhoppningsvis....ska bjuda på middag och mysa med familjen.

Japp nu har barnen vaknat....får blogga mer sen.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0