En helt vanlig torsdag!

Den började med att jag gick med Lava till dagis. Lämnade av henne och sen åkte jag och Nova in till stan för att träffa Mia. Det var verkligen jättekul att ses, hon pluggar jättemycket nu för tiden så man får ta vara på träffarna när man lyckas flörta till sig en hehe. Hennes Pappa kom förbi och skulle lämna en fotölj oxå...han brydde sig inte det minsta om varken Mia eller mig...det var bara NOva som fångade hans uppmärksamhet. Åh jag älskar små bebisar sa han samtidigt som han snusade in sig i hennes tafatta lilla hår hihi...det såg väldigt gulligt ut.

Jag var hos Mia ett tag, hon bjödpå frukost...det var gott med en kopp kaffe. Sen tog vi bussen tillbaka och hämtade Lava. Gick hem med henne och sen stadade jag lite och sen var det matlagning. Emil och Stefan kom förbi...dom ville låna garaget (jag som trodde att dom ville träffa mig hehe).

Nu sover båda barnen efter en viss övertalning av Lava hehe. Nu hade jag tänkt sätta mig i soffan med en keselladrink och lite nötter. Vad tror ni om det.

Igår var jag och handlade lite mat för veckan. Jag köpte två gröna växter oxå...blev väldigt fint hihi.

Här kommer lite nytagna bilder...tyvärr så har jag tagit dom med mobilen så alla bilder är inte helt hundra.





pusskalas!!



hela kusinskaran =0)

dom leker faktiskt rätt så fint emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0