Grattis!!!

Idag fyller min kära lillebror Robin år. Men så liten är han inte, han fyller hela 23 år idag. Hoppas din dag blir bra och fylld med fina presenter och dylikt.

Igår var jag och Anna, Sofia och barnen på busfabriken...känns som vi är där hela tiden hehe. Men det är ju så skönt att komma iväg ett tag när Lava är på dagis, barnen leker så fint där oxå.
Fia följde med mig hem sen...vi gick och hämtade Lava på dagis...hon var sur som ett bi när jag skulle klä på henne. Det var mycket skönare när fröknarna gjorde det hehe.
Vi gick inom lekplatsen här innan vi gick hem. Lava visade hur hon kude åka ner för rutschkanan helt själv. Jag stod i startgroparna ifall hon skulle trilla men nej det behövdes inte.

Idag ska vi kanske hem till Eva och Uffe och fira Robin och Simon, har inte fått nån tid som vi ska vara där så jag väntar ivrigt på ett sms eller nåt.
Nu till helgen så ska vi hjälpa Veronika att flytta. Ska bli kul att sen hennes nya ställe...jag vet att det kommer bli skitfint. Sen på kvällen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra...det känns som att vi har planerat nåt men kommer inte på vad.
Imorgon är det ÄNTLIGEN Vampire diaries.....yeeeesss!!!
Som jag har väntat...det slutatde ju helt sjukt spännande. Sen är det bara Desperate som vi väntar på.
Anna har joinat min och Fias Desperate club. Det menas att varje tisdag så får killarna ta barnen så vi kan laga nåt gott och titta på desperate.....vi turas om att åka hem till varande och nu är Anna oxå med hehe...gött!!!

Det blåser skitkallt nu, jag fryser fortfarande och det var ett tag sen jag kom hem. Jag fick gå och städa lite i trädgården nu när jag om hem....som det såg ut...som en soptipp. Men nu är där fint...eller finare iallafall.

Igårkväll så åkte vi hem till svärföräldrarna ett tag...det blev bara en kort visit...men det är sånt man uppskattar...när det är lite spontant sådär.
Nu ska jag äta en mellis eller nåt...det blir nog en keselladrink.
Är snart nere på min målvikt. 65 kg har jag velat väga sååååå länge och nu är det bara ett kilo kvar hehe...känns verkligen super.

ha det så bra idag....kramkram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0