hej på er!!

kollar på halebob reklamen just nu...den stör mig. ville bara göra er uppmärksamma på det.

Idag har jag och barnen varit på biblioteket. Jag skulle kopiera lite papper och jag kände att jag behövde komma ut lite. Har bara varit en massa gott gott hela helgen och ingen motion...så kan det inte vara. Funderade innan på om jag skulle ut och springa men nej...orkar inte. Lava har varit ett litet åskmoln idag så jag är rätt slut i huvudet.

Imorgon kommer Anna och Peter hit, ska äta lite sen försvinner pojkarna ut i garaget antar jag.

Ibland blir jag så arg och besviken på hur vissa människor resonerar. Det känns som att en del människor bara vill ha drama i sitt liv. Får saker till att vara nåt som det verkligen inte är. Jag antar att det bara är att ignorera sånt beteende även om det stör en ända in i....ja jag vet inte.

jaha nu ska jag koka en kopp te och mysa lite i soffan innan jag drar mig uppåt.

Kom och tänka på en grej nu....sååååå roligt vi ska ha det när vi går ut Romina. Blev skitglad när jag fick ditt sms i lördes...tänkte bara "hoppas hoppas hon kommer hit". Men det blir fler gånger..eller hur hihi. Turkey snart!!!

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0