söndag igen!!

Gud vad veckorna går snabbt, nu är det söndag igen. Nova har precis vaknat från sin tupplur...jag anar att hon kommer vara vaken lääänge idag.
Inatt så vaknade hon flera flera gånger, jag tror att hon kan ha drömt mardrömmar för hon var verkligen ledsen när hon vaknade. Jag var trött som jag vet inte vad sen imorse. Men som tur var så va det min tur att få sovmorgon, så efter lite tjat på Viktor så gick han upp med Lava. Nova sov i våt säng tydligen, jag har inte märkt när han lade in henne så efter ett tag så vaknade hon oxå. Det var så skönt att bara gå ner med henne och sen gå upp igen och lägga sig i sängen...ja dom där sovmornarna är guld värt.
Viktor satt uppe till 2 inatt och lanade med Emil och Stefan så han får skylla sig själv när han var trött imorse.

Vi tog en promenad i förmiddes hem till Sbina och Adrian, jag skulle hämta min muggar som hade kommit. Vi stannade ett tag och fikade...jag drack bara kaffe...åt inga kakor..duktiga jag. Sen s provkörde Viktor deras ford fiesta (vi funderar på att köpa en sån)...han tyckte att det var helt ok.

Anna och Peter kom sen vid 1 tiden och kort efter det kom ävan Jenny, Milo och Romina. Så kul när vi ses allihopa...Lava och Milo börjar vänja sig vid varandra nu...kul!! Vi pratade lite om allt möjligt medan barnen lekte. Killarna var ute i garaget som vanligt (alltid lika sociala) och fixade med Viktors bil.
Sen var det dags att laga lite mat. Det blev köttbullar och mos idag...väldigt gott får jag säga.
Nu är Viktor iväg och spelar innebandy...hoppashan är trött när han kommer hem för då är det soffan som gäller hehe.

Imorgon ska jag och barnen ta en långpromenad..tänkte powerwalka lite. Jag ska gå och möta Romina vid vårdcentralen, hon ska kolla en leverfläck. Hoppas att allt går bra med det gör det säkert.
Sen ska vi nog promenera tillbaka....i rask takt.
Det känns så bra nu för tiden...har aldrig kännt mig så här smal och fin. Nu ska jag bara börja träna och få til lite muskler så kommer jag att bli riktigt nöjd.
Viktor vill köpa en navelpircing till mig i födelsdagspresent och nu fuderar jag starkt på att göra en. Har alltid tyckt att det är jättefint men har aldrig vågat ha en pga min mage. Men nu när den börjar se hyfsad ut så är det ju roligare att tänka på såna saker.

Imorgon fyller min underbara kära syster Romina år...hoppas verkligen att du får en underbar dag. Älskar dig syster min!!!

kramkram till er andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0