utekväll!!

Tack allihopa för en helt underbar kväll igår. Det var ju ett tag sen jag var ute så det var riktigt roligt. Ann-britt och Jocke passade barnen så jag och Viktor kunde njuta ordentligt.
Vi åkte först hem till Sabina och Adrian, Ada fyllde 35 så vi skulle fira han lite oxå. Sofia och Christian kom och hämtade oss där sen vid 4 tiden och sen åkte vi in till stan. Väl där så började Fia med maten och jag höll henne sällskap. Killarna provade det nya GT3 med ratt och allt.
Sen kom resten av gästerna och då började festen så att säga.
Allt blev verkligen jättebra. Vi stack ut sen, det blev Harry´s för oss. Riktigt bra musik var där. Jag och Fia dansade typ i tre timmar sträck haha...ont i fötterna i morse ja!!!!

Vi var väl hemma klockan 4 och då var det sängen som gällde. Vaknade idag klockan 11.42...såååå skönt det var att få sovmorgon för en gångs skull.
Vi åkte hem till Sabina idag och hämtade Christians present (viktor glömde den igår) sen åkte vi till Ann-britt och Jocke och åt lite middag där. Det var så mysigt att få hålla i mina flickor efter så lång tid utan dom. Undrar verkligen hur det ska gå när jag ska till Turkiet hehe en HEL vecka hehe.

Nova har varit lite krasslig nu sen i fredes. Jag var på vårdcentralen med henne i fredes och då hade hon svårt att andas...jätteläskigt var de. Doktorn sa att hon hade mycket slem och sånt i lungorna och halsen. Jag fick medicin som skulle vara lungvidgande och penicillin för bakterierna i hennes kropp. Nu mår hon mycket bättre men hon vill fortfarande inte äta direkt. Hoppas det bir bättre imorgon.
Jag gjorde välling till henne innan men hon drack bara 10 ml...inte mycket alls.
Jag ska prova att ge henne vatten sen...hon behöver det för att rensa upp i halsen när hon hostar.

Nu ska jag kolla lite på tv, först ska jag bara sortera lite tvätt....jippi (not).
hoppas ni har haft en trevlig helg ni med....kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0