Springtime!!!

Nu har jag varit ute på årets första joggingtur. Det var skönt men samtigt jäkligt jobbigt. Mina hörlurar är för stora så jag var tvungen att ha en mössa på mig...denna jäkla mössan bara gled upp hela tiden och hörluren trillade ut. Sen hade jag rätt blandad musik i mp3:n så det blev helt plötsligt nån långsam kärlekslåt mitt i alltihopa. Nästa gång jag ska ut och springa på ska allt det där vara åtgärdat. Romina hade ett snyggt pannband..sk höra med henne var hon har köpt det...borde vara bra fr att hålla hörlurarna på plats.

Stackars Ann-britt har blvt smittad av nova eller Viktor. Krya på dig..hoppas du slipper att spy.

Imorgon ska jag powerwalka med Tina..ska bli skönt.
Skulle ju egentligen till öppna  hos veronika idag. Men det kändes lite väl ego att komma dit för man har tråkigt och sen smitta ner alla små bebisar...nä vi får snällt vänta till nästa tisdag.

nu ska jag natta min lilla underbara Lavatjej, vi ska nog läsa en saga eller nåt.
Jag har förresten blivit färdig med målningen på Novas rum...det blev skitfint. Jag ska ta lite bilder med Viktors mobil och lägga ut här på bloggen så ni får se.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0