Kalas!

Nyss hemkommen efter kalas i Viken. Milosen fyllde 2 hela år så det firade vi med buller och bong hehe. Vi skulle egentligen varit nere på stranden och grillat men vädret var lite knasigt, vi stannade hemma hos Jenny och David. Dom grillade lite till oss och sen bjöd dom på en god jordgubbscheesecake (som jag för övrigt har resterna här i kylen).....väldigt mumsigt alltihop.
Det riktigt roligt att träffa alla igen...det är så roligt när alla är samlade tillsammans.
Snart så träffar vi ju några av dom igen....kusinträffen!!! riktigt roligt ska vi ha det.

Sandra och Lova kom hit imorse. Vi åt en jättegod frukost. Tobias sov över här så han åt ju oxå såklart (hade han fått bestämma så hade han fortfarende sovit hehe).
Barnen lekte fint medan vi satt ue i solen och njöt....tills molnen kom iallfall!! då gick vi in och kollade på TRASSEL....disneyfilm....alltid lika bra!!

Jag är en riktigt filmmänniska....jag hade antagligen kunnat sitta en hel helg och bara kolla film om jag hade fått. På riktigt alltså!! Älskar att bara mysa ner mig i soffan med ett stort täcke över mig, nåt gott att äta och dricka...sen är kvällen/dagen gjord.
Jag har nog smittat av mig på Lava hehe...hon är lika fast som mig när det är film på tv....eller i hennes fall tecknat.

Jaha vad händer imorgon?? jag vet faktiskt inte...känns som jag har planerat nåt...vet bara inte vad. Jag börja skriva in saker i min mobil istället...då gör man det direkt och då glömmer man inte.
Japp mn vet ni vad....nu ska jag och Tobias gå ner till GG och handla lite gott gott till ikväll.

ha en bra kväll...gör inget som jag inte hade gjort!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0