installation!

Japp nu kommer dom snart och ska installera vår nya kamin...det ska bli skönt. Det är riktigt kallt här nu...tror nog att det beror på att vi har ett fett hål i väggen (där kaminen ska in).
Men jag tror inte på att vi verkligen ska ha kamin förrän den sitter i väggen och elden är igång. Är van vid att bli besviken när man får upp förväntningarna så jag skippar det helt enkelt.

Jag ska sätta på lite kaffe så jag kan bjuda gossarna på det när dom kommer...dom är säkert trötta hehe.

Gizmo har nog varit slagsmål...han var jättesmutsig när han kom in och kröp längs med golvet. Jag fick inte röra vid honom mn jag var ändå tvungen...måste ju se om han har sår eller nåt. Så jag fick ta in honom i duschen och tvätta av honom...inte populärt kan jag berätta. Jag hittade inget på honom och nu ligger han där uppe och sover. Hoppas det inte är nåt allvarligt.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0