Lite nya bilder!



Lava spexar som vanligt hehe....ett riktigt busfrö har hon blivit. Här sitter hon på stolen för hon har fått "timeout", Viktor visste inte det så därför busade han med henne...tack för det Viktor. Det verkar inte som att det räcker nu för tiden...hon verkar inte bry sig längre helt enkelt. Får väl börja med nåt annat. Har ni några tips eller så så får ni gärna dela med er.



Nova sitter så fint nu för tiden....är så stolt över min duktiga tjej.



Hela familjen är samlad..eller ja nästan hehe. Vi skulle mysa lite så jag bäddade till oss i köket.



bra att man inte ser skelögd ut på den bilden *skrattar*



En härlig liten skit som nästan alltid är glad. Fattar ointe att vi har haft sån tur att få två små underbara flickor.

Nu ska jag åka och handla grejer till imorgon....då ska jag har kalas!! Ska bli kul att träffa alla vänner och familjemedlemmar. Jag ska baka tårta och bjuda på kakor och bullar....det kommer bli mums!!
Viktor ska ha Emil och Stefan här ikväll...dom ska spela dator...kuli juli!!!
Jag ska åka iväg med Fia, hennes jobb bjuder med mig på kickoff så vi ska äta trerätters och dansa lite.

Igår var vi på Minnas kalas...jag lägger upp bilder sen. Det var kul att träffa familjen Korodi igen...alltid så snälla och rara. Viktor blev lite på "lyset" hehe men det är han värd.

Nu ska jag ta mitt lilla busfrö...hon lyder inte hehe...som vanligt!!!
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0