brun o fin!!

Nu har jag legat o pressat dom senaste tre dagarna hehe nä bara skoja...jag skulle inte kalla det för att pressa...men snart så. Idag så fixade jag och Viktor lite här hemma. Nu är treassen tvättad och oljad...och bordet med. Så nu så fort det har blivit lite varmare där ute så ska jag ställa allt till rätta. Skönt att ha fått det gjort.

Väntar fortfarande på grejerna från ZBH....vill ha dom nu jue. Det kommer bli såååå fint här hemma.
Idag ska Viktor iväg till Peter o Anna och hjälpa dom....så det blir en dag med barnen för mig. Jag ska fylla Lavas o Novas nya pool...om vädret är fint. Det skulle ju bli dåligt väder idag....ser inte så ut nu iallfall.
Hoppas solen håller sig kvar ett tag till. Men sen å andra sidan så ska vi ju göda gräset så vi behöver lite regn.

Anna o Peter kom igår o åt lite mat....det blev lasagne med en god sallad o vitlöksbröd...Mmm underbart. Det är sååå skönt att kunna sitta ute och äta nu för tiden...älskar sommaren.
Nä nu ska jag kolla hur varm det är...ut o jobba hehe.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0