mindre kul väder idag!!

Nä det var inte alls kul, kallt som satan och ändå sol ute. Man både ville vara ute och inte....hmm! Hoppas på bättre väder imorgon. Eller egentligen inte...är det fint väder så vill jag ju inte vara inne, men vill ändå till kusinen. Har inte varit hos Veronika nu på ett tag...Nova har ju varit dålig så det har blivit av helt enkelt.
Men vi får väl se hur det blir imorgon.

Åkte med Romina till sjukhuset idag..hon skulle kolla upp sina leverfläckar. Det var trevligt att få prata lite med henne. Sen kom hon sen på ett besök till...hon skulle käka lite så hon gjorde det hemma hos oss.
Hon hade ett par super duper fina jeans på sig...vill ha jue!! satt skitfint på henne.
Nu när man träffade henne så längtar man rätt rejält till på lördag.....TURKEY!!!

Anna och Fia var oxå här idag. Tyvärr så var ju vädret skitkasst så vi fick sitta inne. Man kände verkligen hur hängig man blev av att sitta inne bara. Nu är jag ju van vid att bli bortskämd med fint väder...kasst när det ändrar sig.
Nu tänkte jag kolla lite hur det är på jobb. Måste kolla upp om dom ska ha en sökning eller inte nu i juni. Om inte så är det inte så bra för mig.
Det betyder att då får jag reda på mitt schema vecka för vecka....bläää!! roligt att förklara det för dom på Lavas dagis. Nä jag hoppas att jag får vara med på en sökning nu och får ett bra schema sen...det hade underlättat rätt mycket. Jobbigt nu när man inte vet hur det kommer bli ju.

Jag har fortfarande inte fått grejerna från ZBH....börjar bli lite irriterad nu. Det var den 19 april som hon skickade efter beställningen...och det har inte kommit än. Vad håller dom på med kan man undra på. Och jag vet inte riktigt vem jag ska vända mig till heller. Jag har ju inte fått nåt kollinummer som jag kan söka på. Jag får väl hålla tummarna att det kommer imorgon.

Nu ska jag mysa lite med mina fina tjejer....Viktor har precis åkt iväg till Peter o Anna.
Imorgon ska Viktor börja på vårt kök...hihi ska bli kul att få det vitt och fint nu. Tyvärr så får jag stå ut med röra lite...men det gör inget.

Stor varm kram till er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0