Ägnar en stund åt bloggen!!

Det blir ju inte så mycket av den varan nu för tiden. Men jag tar vara på tiden och bloggar lite nu istället.
Barnen tittar lite på teknat för tillfället, dom är faktiskt dktiga på morgonen...sköter sig själv så bra. Det är harmoni här på morgonen får jag säga...eller ja om inte Viktor ska ta upp dom *skrattar*. Han har fått lämna dom på dagis nu några mornar...och det har väl gått sådär. Lava kan vara en riktigt surfis om man väcker henne för tidigt....det har Viktor fått erfara.

Hur går det nu då på jobb? Jo tack det går jättebra. Jag har gjort bort mig ett par gånger bara men inget allvarligt. Det känns bra att få komma ut IRL och få vara BELLA lite.
Menjag kan inte säga nåt om att jag saknar mina bran nåt otroligt. Det som är bra med att köra buss är ju att man inte kan tänka på allt när man kör...då tänker man bara på körningen ju. Så det är väl jobbigast när man har lite rast titt som tätt. MEEEEN då drygar man lätt ut tiden med lite wordfeud haha.
Jag har blivit lite beronede får jag väl säga......Viktor gillar inte det.

Idag ska jag in till stan med barnen....Lava ska till BVC. Sen ska jag umgås lite med Anna och Sandra. Sandra är arbetslös så hon håller på att klättra på väggarna hemma...klart att jag kommer till undsättningen då hehe. Jag vet själv hur det känns. Vad vi ska göra vet jag inte än...kanske blir det en tripp ut till öppna i Billesholm.

Nu ska jag avnjuta min kopp kaffe och göra lite frulle till barnen. Hoppas att det inte dröjer så länge innan jag kan blogga igen. Här är lite bilder:















------------------------------------------hembygdsparken--------------------------------------------------------



























tack o hej för mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0