Krock!!!!

Japp, igår så krockade jag för första gången med bussen. Det kändes inte kul alls.
Jag körde linje 219 och skulle köra ut från en hållplats (rådhuset), då hör jag bara hur en bil tutar, så jag tittar i sidospeglen och då ser jag att hjag har kört in i sidan på bilen. Det var en gammal jenkarbil, så han som körde den var inte så jätteglad. Han lugnade dock ner sig när han såg att det var en tjej som körde (varför liksom???).
Grejen var den att han måste ha stått över stopplinjen, annars hade det aldrig kunnat hända. Jag såg att bilen stod där när jag skulle köra ut men sen reflekterar man inte över det mer...jag har ju alltid kunnat köra ut utan problem. Jaja vi får väl se vad chefen säger idag.....hoppas han inte är allt för arg på mig.

Så kör försiktigt idag////det ska jag göra iallafall hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0