Har inte tid just nu....

Nä tyvärr så är det rätt mycket som händer just nu....därför har jag inte varit inne o bloggat på ett tag.
Jag får se om jag hittar tiden lite senare.

Undrar om man ska unna sig en semla senare,,,hmm det är ju vääääldans gott!!

Ida skulle jag och töserna ut och gå i skogen....blev inte så mycket av det eftersom en viss liten Lava fick ett "utbrott" hehe. Nä men det var väl inte så jättekul när man hade lagt ner lite tid på att packa mellis och filtar och planerat nåt för bara oss tre. Lava värgrade gå ur bilen och tjöt hela tiden. Till slut så fick jag nog och körde hem...eller vi körde och tvättade bilen först. Sen när vi kom hem så verkade hon på bättre humör, jag chansade o sa att vi kunde gå bort till hästarna....det gick bra ända till hon skulle ta på sig mössan...helt makalöst! jag och Nova gick en bra bit...Lava stod fortfarandeoch skrek på vår uppfart. Jag fick vända om och hämta henne sen gick vi till lekplatsen. Väl där så skrek hon och gastade till vi skulle gå hem igen.  Visst är det kul med barn!!!!

Vi åt lunch och sedan satt lava jättelänge och gjorde ett halsband av pärlor....det var roligt att se. Nova hjälpte mig med tvätten.

Nu ska jag och flickorna titta på en ny film. Mys i soffan det har ingen nåt emot hehe.
Sen bär det av till Billesholm.

Ha det så bra idag...va rädda om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0