Bättre idag.

Känns äntligen som att dimman lättar.
Jag valde att avstå en av medicinerna idag och än så länge så har jag klarat mig.
Det enda tråkiga är att jag har fått en svampinfektion i munnen, alla medicinerna slår ut min naturliga flora och mitt pH värde. 
Så jag ska köpa lite Youhurt idag tänkte jag.
 
Lite mer energi gjorde att jag kunde städa av lite här hemma. Tänkte hämta flickorna på dagis idag så det får väl se någorlunda ut. 
 
Jag var hemma hos Viktor igår och träffade dom, mysigt!! 
Dom bråkade som vanligt hehe men det är ju så det ska vara. 
 
Jag ska äta lite soppa nu sen tänkte jag åka och handla. Efter det blir det att hämta flickorna. 
Eftersom jag inte tog den andra medicinen så borde jag kunna köra idag. 
 
Hoppas ni får en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0