Första boken klar!

Gizmo sitter och gnäller över hur orättvist livet kan vara. Han får inte vara inne för tillfället och det gillar han verkligen inte.
Barnen är ute och leker med en kompis och jag njuter av tystnaden hehe, fast jag vet att jag sen kommer sakna ljuden av dom två ligisterna som bråkar.
 
Imorgon ska jag iväg till sjukhuset, ska prata med en sjuksköterska. Jag är inte helt säker på vad vi egentligen ska prata om. Jag vet att vi ska gå igenom min blivande peruk i alla fall.
Fortfarande så känner jag inte speciellt mycket inför hårförlusten, men det kommer väl senare.
Vi ska nog gå igenom eventuella bieffekter av cellgifterna, det är några stycken.
varje gång jag är inne och läser om det så tycker jag att det har kommit ditt en ny bieffekt.
Sår i mun och strupe...hmm det låter ju mindre trevligt.
Förlust av smaksinnet, kanske inte så hemskt....det kan jag leva med.
Illamående....nej nej nej det vill jag inte ha. Doktorn frågade mig om jag va mycket illamående under min graviditet...ja jo det va jag väl. Sen sa han inget mer.....vet ej hur jag ska tyda den tystnaden.
 
Kom på mig själv med att springa ut till brevlådan när jag såg postnissen komma körandes. Den här ovissheten tar kol på mig. Jag hatar att inte veta när och om alltid kommer komma igång innan den 27.
Det är riktigt jäkla surt att man ska behöva oroa sig över sin ekonomi medan man ska gå igenom denna skiten.
Jag har i alla fall gjort allt jag kan göra. Jag har ringt alla samtal och skickat in alla papper.
Nu är det bara att vänta vänta och vänta lite till.
 
Jag har bara druckit EN kopp kaffe idag, hör och häpna. Just nu surplar jag på lite grönt te, ganska gott.
Jag tar långsamt över mitt liv igen, även om det bara är genom att bestämma vad jag stoppar i min kropp.
Snart ska jag komma igång med minst en halvtimmes rask promenerande också, för mig borde det inte vara några problem men just nu så har inte motivationen varit där.
 
Jag har varit väldigt trött idag. Lade mig och vilade en timme innan jag skulle hämta barnen, känner ändå att jag fortfarande är såååå trött.
Vet ej varför!!!
 
Nu ska jag strax kalla in barnen, sätta mig i soffan med dom och mysa en stund innan dom ska lägga sig. Dom ska sova hos Viktor imorgon så jag får passa på nu och sniffa på dom.
På tal om det så har Nova börjat sniffa mycket på sin mamma, hon kan bara komma helt plötsligt och sniffa lite på mitt hår eller på min kind och sen bara gå igen hehe.
Jättemysigt är det i alla fall hehe.
Mina små fina tjejer, mina änglar!!
 
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0