Fredagsmys!!

Barnen sitter och mumsar på sitt godis, skönt med fredagsmys!!
Allt känns som vanligt när vi sitter här och myser.
 
Idag har vi varit och hälsat på Sofia på hennes jobb. Det är cykelveckor på Jula så jag passade på och köpa en cykel till mig själv. 
Jag va i valet och kvalet om jag skulle köpa en men jag tänkte att allt som kan få mig att komma ut är ju nåt bra. Jag vill jättegärna ut och cykla tillsammans med barnen. 
Tanken va ju att jag och flickorna skulle ut och cykla nu idag när vi hade monterat ihop den.....men när jag va klar så börjar det regna...typiskt!!!
Men men det kommer en dag imorgon oxå.
 
Jag började läsa i boken
 
 
Den är verkligen så bra som alla säger. 
Känner ett iner lugn när jag öppnar den. 
Som sagt...rekommenderas starkt!!!
 
Nu ska jag fortsätta mysa med tjejerna. 
Ni får ha en fortsatt mysig fredag.
 
(Mys i soffan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0