Hemma igen!!

Illamåendet har kommit över mig nu, känner att det närmar sig mer och mer.
Kan inte hjälpa att känna ångest över vad som komma skall.
 
Annars gick det bra idag, vi skrattade en del och hela proceduren gick ganska snabbt. 
 
Nu börjar väl allvaret antar jag.
 
 
Så här ser "giftet" ut.
 
 
Vad hade jag gjort utan dig min fina syster ❤️
Tack för allt du gör och för du finns där för mig.
 
 
Slangen har kommit till användning nu. Det va riktigt skönt att få av det gamla skyddet och få tvättat det. Nu ska det nog inte klia mer.
 
 
Sitter just nu och läser i denna helt underbara bok, får så otroligt mycket inspiration. 
Jag hade med mig den under behandlingen som en extra styrka tror jag. 
Är ganska säker på att jag kommer börja med yoga en gång om dagen nu. 
Så mycket stress vi har i våra liv, stress som inte behöver vara där.
Att ta den där stunden under dagen och bara gå in i dig själv och försöka hitta ditt inre lugn...det är inte lätt ska jag säga. Det krävs väldigt mycket träning för att komma dit, men jag är redo att anta utmaningen.
 
Nu ska jag lägga mig och vila lite, känner mig väldigt trött och matt. Antar att det är en bieffekt av alla mediciner som strömmar genom min kropp.
 
☀️🌱🌸MENINGEN MED LIVET ÄR ATT GE LIVET EN MENING ☀️🌱🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0