Lite nya böcker!!

 
Så nu har jag lite att läsa på kvällen 😊
 
Det är helt otroligt vad det hjälper att läsa. Man liksom försvinner in i en annan värld och glömmer bort allt runt omkring en.
Ni kanske tycker att jag väljer ganska deprimerande böcker men det är faktiskt väldigt viktigt för mig Iallafall att man inser att vi faktiskt inte lever i en så bra värld. När man inser detta så blir man ännu mer motiverad till att göra bra saker, att hjälpa, att leva så bra man bara kan.
Jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv när jag vet att det finns många andra som har det tusen gånger värre än mig. 
Jag ska istället vara tacksam att jag bor i detta landet där jag får all hjälp gratis. 
Jag ska vara tacksam att jag har många nära och kära som älskar mig och stöttar mig. 
Det finns så mycket att vara tacksam för....självaste livet är ju en gåva...så snälla ni värdera den högt ☀️
Då ska ni se att solen lyser på er i alla väder ❤️

Kommentarer
Postat av: Jan

Man hanterar saker på olika sätt. Du gör det som känns bäst för dig! Trygg

2015-04-13 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0